tiistai 31. toukokuuta 2011

3. viikko - Ma/Ti

Edelleen punainen plussapallo
Ohjelma Ma:
Tee vähintään 30 min  reipas kävelylenkki.

No tein tosiaan! Nippanappa kerkesin taas maanantain puolella. Olin monta kertaa jo menossa mut sit aina tuli kaikenlaista. Lopuksi mä ajattelin että jos kävelen oikein reippaasti saan ton menemään vartissa...
Mä sitten kävelin reippaasti sen 30 min ja musta tuntui ettei koko Kempele riitä! Vaikka kiersin mistä niin silti aikaa oli kulunut ihan vähän. 


Vaikka oli kiva kävellä yöllä (ilma tuoksui hyvälle ja raikkaalle eikä ollut vastaantulijoita.) niin mun on pakko skarpata noissa lenkkeilyajoissa. Ei millään tule uni lenkin jälkeen.

Ohjelma Ti:
Kävele 5 min, juokse 4 min.
Käänny takaisin ja toista harjoitus kotimatkalla.

Nyt tuli sit se mitä mä olen pelännyt... 4 min juoksua! Nyt oli pakko ottaa avuksi mp3-soitin. Ja NYT saa suositella hyviä kuulokkeita. Sellaiset korvan sisälle tungettavat ei mulla toimi. Mulla on ilmeisesti niin ahtaat korvat tai jotain kun ne ei vaan pysy. Onko ainoa vaihtoehto että kiedon huivin korvien päältä niin se pitää korvanapit paikallaan? Kohtalaisen ärsyttävää tukkia niitä rrrkeleen nappeja takaisin korvaan.

Mä etsin pikaisesti tuubista pari biisiä jotka täyttää kriteerit. Ajat noin 5 ja 4 min ja että mä myös tykkään niistä.
 
Kävelyosuuksilla kuuntelin tätä:


Juoksuosuuksilla tätä:


Juoksu oli kyllä yhtä tuskaa. Tai ei aluksi. Se pari minsaa meni hienosti, sitten alkoi tuntua että toi biisi ei lopu! Ei sitten ikinä! Sitten olikin pakko vaihtaa kävelyksi mut sinnillä jatkoin muutaman kävelyaskeleen jälkeen taas juoksuaskelia. Mä olen silti ihan tyytyväinen. Tämä lenkki tuntui oikeastaan yhtä vaikealta kuin se ensimmäisen kerran 2min juoksu. Mä oletan että ensiviikolla 4min menee ihan ok kun vaan sinnillä jatkan. Ihan samalla tavalla kuin se kahden minsan juoksu menee nyt ok.

Tai en mä ihan tyytyväinen ole. Sitten mä olisin ihan tyytyväinen jos olisin jaksanut juoksuaskelilla ton koko juoksuosuuden. Harmittaa vähän kun piti hidastaa kävelyyn välillä. Miten voi ihminen olla näin huonossa kunnossa!

Uupunut lenkkeilijä

2 kommenttia:

  1. Kossin porta prot tai sporta prot. Suosittelen. Malli riippuu siitä, tykkääkö, että se väliosa on pään päällä vai niskassa. Äänen laatu on hyvä. Säilytys silti pienessä tilassa. Eivät vaan kestä päälle istumista :O

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista