sunnuntai 22. toukokuuta 2011

1. viikko - Sunnuntai

Päivän ohjelma:
Kävele 5 min, juokse 2 min.
Pidä pieni tauko,
käänny takaisin ja toista harjoitus kotimatkalla.

Miten se sitten meni:
Noniin... nyt se sitten tapahtui. Lintsasin. En tehnyt tänään mitään. En kertakaikkiaan mitään. Nukuin pitkään, siirryin takapihan terassille ottamaan arskaa ja taisi tulla otettua päikkärit samalla...


Hei mä tein sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mä kuuntelin jonkin aikaa äänekästä omantunnon ääntä ja en kestänyt enää. Oli pakko vääntäytyä lenkille. Juoksuosuudet oli yhtä helvettiä. Miten voi ihminen olla niin huonossa kondiksessa että hädin tuskin jaksaa juosta kaksi vaivaista minuuttia! Häpeän.

Mä luulen että mun on viisainta toistaa tää ekaviikon ohjelma uudelleen. Ensiviikolla pitäisi juosta 4 min ja mä tiedän jo nyt etten jaksa. Eli ensiviikko menee saman lukujärjestyksen mukaan.

Mut mä oon tyytyväinen että oon jaksanut koko viikon ja vielä tänäänkin vaikka meinasin jo lintsata.

1 kommentti:

  1. Juokse äääärimmäisen hitaasti, niin että sen just ja just juoksuksi voi tulkita. Tällä metodilla mä harjoittelin. Varmasti jaksat ensi viikolla sen 4 min.!

    VastaaPoista