maanantai 23. toukokuuta 2011

2. viikko - Maanantai

Viikon kuluttua:
Juoksuohjelman havaintoja: "Juokseminen ei enää tunnu kehossa yhtä lailla. (Jaa ei vai??? Rohkenen olla eri mieltä. Nyt se on vasta alkanut tuntumaan mut mulla onkin hidas keho...) Olet päässyt rytmiin, joka saa homman sujumaan kuin itsestään. (HAH! Todella! ...en mill-llään viitsisi...)


Pukeudut lenkille jo tutuiksi tulleisiin juoksuvaatteisiin, (Mulla mitään juoksuvaatteita ole...) nyörität kenkäsi tietyllä tavalla (joo, silleen ikäänkuin kiinni) ja monet juoksemiseen liittyvät asiat ovat selkiytyneet ja muuttuneet jo liki rutiininomaisiksi. (Rutiininomainen en-viitsisi-onko-pakko-meen-nyt-sit-kuitenkin) Sinusta tuntuu selvästi, että olet oikealla tiellä." (No tämä on totta. Mut tästä mun nykytilasta ei paljon muita vaihtoehtoja ole)

Ja kuten eilen totesin, tämä viikko on edellisen uusinta koska en usko että pystyn vielä seuraavaan leveliin. Mut tämän viikon ohjelmaan yritän puristaa pikkuisen enemmän.


Päivän ohjelma:
Kävele 5 min, juokse 2 min.
Pidä pieni tauko,
käänny takaisin ja toista harjoittelu kotimatkalla.

Tänään juokseminen sujui yllättävän hyvin! Ja ei tuntunut edes yhtään pahalta lähteä ulos vaikka satoi! Ilmeisesti sadekeli sopii mulle paremmin. Mä en puuskuttanut kuin höyryveturi ja jaksoin ihan reippaasti ton ekan kaksiminuuttisen. Se tuntui jopa loppuvan jo ennenkuin mä mielessäni itkin että eikö se ikinä lopu. Sitäpaitsi musta oli hauskaa juosta vesilätäköissä.

Kävely tuntui hiukan tylsältä niin mä päätin sitten kävellä osan matkasta takaperin. Ei ollut niin tylsää. Ja jopa toinen kaksiminuuttinen meni ihan leikiten. Juosta lampsuttelin sitten vielä yhden minuutin siihen päälle. Olen yllättynyt. Hienoa minä!


4 kommenttia:

  1. HYVÄ SINÄ! Vesisade = happirikas ilma!

    Happirikkaasta ilmasta tulee aina mieleeni ysiluokan liikunnanmaikka (viimeinen vuosi ennenkuin hän jäi eläkkeelle).
    Patisti meidät likat aina vesisateella ulos lenkille "kun siellä on niiiin happirikas ilma, tekee hyvää teidän teini-iholle!"

    VastaaPoista
  2. Mut toi on varmaan totta! Mä tykkäsin juosta sateessa. Toivottavasti tulee oikein sateinen kesä! :D!

    VastaaPoista
  3. Elä nyt kuitenkaan sateista kesää toivo. Mukava seurata edistymistäsi ;) ja kuinka alussa pelkäsit pääsetkö pitemmälle kuin viimeksi, olet päässyt. Onnea siitä!

    VastaaPoista
  4. Kiitos! Tuntuu oikeastaan ihan hyvältä jo toi homma vaikka en ole tämän pidemmällä vielä. Tänään mä aloin jopa vähän miettimään samalla et miten sitä niinkuin OIKEASTI kuuluu juosta. Siitä pitääkin kirjoitella huomiseen tilanneraporttiin.. ;)

    VastaaPoista