torstai 2. kesäkuuta 2011

3. viikko - Ke/To

Ohjlema Ke:
Vapaapäivä. Voit katsella vaikka videoita napostella hieman karkkia, olet sen ansainnut

Vapaapäivää me vietettiin Edenissä! Pulikoitiin siellä about 4 tuntia. Että se aaltokone on hauska!

Ohjelma To: 
Kävele 3 min, juokse 4 min. Pidä pieni tauko, käänny
ja juokse 4 min, kävele 3 min

Tänään oli kyllä motivaatio hukassa. Ihan totaalisen hukassa. Jos en olisi tehnyt tästä hommasta näin julkista niin tänään olisi ollut se päivä jolloin hanskat tippuu kädestä... tai siis lenkkarit jalasta.


Tämän päivän ohjelmassa oli erilaista se, että juoksuosuudet olikin peräkkäin! Nyt mä en alkanut hifistelemään millään mp3-soittimella vaan käytin tuttua ja turvallista puhelimessa olevaa jaksoajastinta. Sitäpaitsi mulla on toinen korva kipeänä & tukossa eilisen uintireissun jäljiltä.

Mä jaksoin hienosti juosta ton ensimmäisen 4 min. Tai kyllähän mä puuskutin kuin höyryveturi mutta jaksoin silti kännyn piippaamiseen asti! Ilahduttavaa. Taukoa pidin sen verran että hengitys tasoittui ja taas matkaan. Jaksoajastin päälle ja menoksi. Ja voi kiesus että oli hankalaa. Mä juosta puuskutin 3 min ja aloin katselemaan ajastinta... eikö se IKINÄ lopu! Mut jee! Minuutti enää! Sinnillä menin vielä eteenpäin mutta en vaan jaksanut ihan loppuun asti. Piti vaihtaa kävelyyn ja sit se hiton ajastin piipasi kun olin kävellyt noin 20 askelta joten melkein kokonaan jaksoin.

Jaksamattomuudesta mä sitten rankaisin itseäni pidemmällä kävelyllä ja kävelin enemmän kuin ton 3 minsaa. Sitten kun viimein pääsin himaan niin olinkin ihan poikki. Mä tunsin itseni satavuotiaaksi kun kiipesin saunan lauteille kuolemaan. Mut kyl tää tästä....

Päivän opetus: jos haluat jaksaa lenkkeillä - syö jotain muuta kuin mäkkärin ateria.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti