tiistai 7. kesäkuuta 2011

4. viikko - Ti

Ohjelma Ti:
Kävele 3 min, juokse 4 min.
Pidä pieni tauko, käänny ja juokse 4 min, kävele 3 min.

Kuten jo fb:ssä hehkutin: JUMANKEKKA MÄ JUOKSIN 8 MINUUTTIA!!!!!
Eikä tuntunut edes pahalta! Mä en käsitä! Eilen tein kuolemaa jo kolmen minuutin kohdalla nyt kirmasin kuin gaselli! No en nyt sentään. Mun "juoksu" on aika hidasta köpötttelyä mutta siinä on juoksumainen askellus ja se eroaa kävelystä sillä että mä pompin ja puuskutan.

Mä pelkäsin etukäteen tämänkin päivän ohjelmaa, koska toi 4 +4 min juoksu tuntui aika mahdottomalta rastilta. Mut omg mä tein sen! Hiukanko hyvä fiilis! Juoksin 4 min, sit pidin taukoa sen verran että hengitys tasaantui ja juoksin samaa reittiä takaisin. Paluumatkalla mä keskityin laskemaan askelia etten miettisi sitä että milloin ajastin piipaa. Älkää kysykö montako askelta tuli. En muista. Tuli vain järjettömän hyvä fiilis kun se ajastin piipitti ennenkuin mä ehdin edes toivoa sen piipittävän! Piti oikein tarkistaa että oliko ne ajat edes oikein! :D

Aiettä on hyvä fiilis. Hienoa minä! Silloin kun alotin en jaksanut edes kahta minuuttia! Jopa MINÄ voin näköjään kehitttyä!

hurrrrrrrrrrr...... *on tyytyväinen*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti