lauantai 4. kesäkuuta 2011

3. viikko - La/Su

Ohjelma La:
Kävele vähintään 45 min niin, että hikoilet hieman.

Ihana ilma! Lenkkikamppeet päälle ja ulos! Mä laitoin mun kipeään kantapäähän kaksi (2) rakkolaastaria ja sitten etsin vielä sukat jalkaan. Mulla ei tietty ollut kuin sellaisia älyn pitkiä sukkia eikä niitä näppäriä lyhyitä. No asia hoitui sillä että mä kiskoin Samin sukat jalkaan. Ne jäi just sopivasti nilkan alapuolelle. Samalla muuten selvisi sekin miksi mun varpaat puutuu lenkkeillessä. Se johtuu niistä hiton sukista!!! Nyt kun mulla oli sukat jalassa niin varpaat puutui melkein heti. Ihan kummaa.

Reitti piirretty punaisella viivalla opasteeseen
Mut lenkistä. Mä päätin tänään lähteä kartoittamaan hiihtolatureittiä. Alku menikin hienosti. Ja mä olin käyttänyt jo kolmasosan ajasta siihen että pääsin sinne alkupisteeseen. No ihan sama, käynnistin ajastimen uudelleen ja aloin lampsia kivaa metsätietä. Sitten tuli eka ongelma. Se tie loppui! Siinä oli risteys ja kaikki tiet näytti menevän vain talojen pihoihin. En mä nyt millään usko että kunta olis vetänyt hiihtolatureittiä jonkun pihan läpi...

Yksi niistä teistä näytti siltä et se vois olla se jatke ja mä lähdin siihen suuntaan mut sitten tuli toinen ongelma. Hirveän suuri ja pelottavan näköinen koira juoksenteli siellä tien päässä vapaana. En mä sitten voinutkaan jatkaa kun en mä nyt voinut sen koiruksen tontille mennä. Sehän olis haukannut multa jalat irti heti alkutervehdyksenä. Sisäinen navigaattorini laski reittiä uudelleen ja mä kävelin vähän sieltä täältä ja tuolta ja oho, yhtäkkiä mä olin taas sillä hiihtolatureitillä! Ja ihan siellä loppupisteessä missä pitikin!

Ja kiitos kysymästä, kyllä, minulla oli hiki. Eikä mitenkään hieman. Nimittäin lenkkiä varjosti vielä kolmaskin ongelma. Se hemmetin rakko kantapäässä! Ei edes tuplateippaus+sukka auttanut! Sattui niin pirusti joka askeleella. En mä itkenyt mutta silti piti aina välillä pyyhkiä kyyneliä silmäkulmasta. Nyt mä en edes uskalla katsoa laastarin alle. Mä lähden terdelle.


Ohjelma Su:
Vapaa. Hemmottele itseäsi, sillä ansaitset sen

Niin teen. Nukun todnäk puoleen päivään ja sitten jos sää sallii, jatkan päikkäreillä takapihalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti