torstai 16. kesäkuuta 2011

5. viikko - pipariksi meni

Hyvin on mennytkin tähän asti mut nyt tuli takapakkia. Maanantaina the suuri potutus ja kurja olo joka ilmenikin seuraavana päivänä vatsatautina. Ei lenkkeilyä ma, ti eikä myöskään ke.

Nyt (tätä en olisi uskonut sanovani IKINÄ) mun kroppa kaipaa jo lenkille! :O

Tänään käyn reippailemassa jonkinlaisen lenkin ja otan tämän viikon nyt sitten kertauskurssina edellisistä viikoista soveltaen. Ensiviikolla palaan sitten taas ruotuun ja "oikeaan" ohjelmaan.

3 kommenttia:

  1. Tsemppiä! Älä ainakaan ala syyllistämään itseäsi. Sairastelulle ei voi mitään. ;)

    VastaaPoista
  2. Hei! Täällä toinen peruna kaipailee tietoa, että mitä sitten kävi?! Aloitan itse juoksukoulun huomenna, pelottaa :D...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Enpäs edes muistanut tätä blogia enää. :D Mä jatkoin juoksemista kyllä ton jälkeenkin mutta sitten se vaan hiipui.... niinkuin nämä mun innostukset aina.
      Oli tarkoitus aloittaa kesällä 2012 uudelleen mutta katkoin nilkkani. :( Nyt olen saanut tassua sen verran kuntoon että uskallan jo ottaa juoksuaskelia joten kunhan lumet sulaa niin juoksukoulu alkaa taas. :)
      Juoksuohjelma on edelleen tulostettuna mun jääkaapin ovessa.

      Poista