sunnuntai 12. kesäkuuta 2011

4. viikko - Pe/La/Su

Ohjelma Pe:
Kävele 2 min, juokse 5 min ja pidä pieni tauko.
Käänny, juokse 5 min ja kävele 2 min.

Hirvee helle!!!! Lähdin liikkeelle vasta illalla 23 aikoihin. Nyt mulla on lenkillä mukana uusi lelu! Latasin luuriin Sport Trackerin. Kiva nähdä reitti ihan piirrettynä ja vähän faktaa matkan pituudestakin.

Mä jaksoin hienosti juosta ekan viisiminuuttisen. Ei mitään ongelmaa normipuuskutuksen lisäksi. Sit olis ollut tauko mutta sitä ei oikein voinut pitää. Siitä piti huolen mieletön hyttysparvi! Mä en pystynyt pitämään taukoa kuin ihan hetkisen ja sitten oli pakko lähteä taas liikkeelle.

Jaksoin 4 minsaa ja sitten piti kävellä 20 sekkaa. Se tauottomuus oli huono juttu mut toisaalta.... nyt mä tiedän että mä jaksan lampsutella jo 9 minsaa! Mä otin kotimatkan kävelyosuudessa sitten ton -20 sekkaa takaisin ja juoksin vielä vähän ekstraa. Sitten mä olinkin jo ihan kuollut.

Ohjelma La:
Vapaa. Teet jo parin kilometrin lenkkejä ja edistyt koko ajan!

Kiva vapaapäivä. Nukuin pitkään, iltapäivä meni töitä suunnitellessa ja sit illalla lähdettiinkin Samin ja Mankan kanssa yhdistetylle kulttuuri ja uintireissulle. Kulttuuri tämän linkin takaa. Uimaan mentiin Nallikariin.

Ohjelma Su:
Kävele vähintään 45 min. Mieluusti niin kovaa, että hikoilet.

No todellakin! Kävelin vähintään 45 ja tuli hiki. Siitäkin huolimatta että ulkolämpötila on helteiden jälkeen taas normaalissa "pikkuisen yli kymmenen" asennossa. Alla kuva lenkistä niin mun ei tarvi niin hirveesti selittää. Enkä sitäpaitsi edes jaksaisi. Tuntuu jaloissa ja koko minussa tuo lenkki. Tein pieniä juoksupyrähdyksiä noilla pidemmillä suorilla kun tuntui ettei matka etene muuten ollenkaan.

Tosta kuvasta muuten tuli mieleen idea. Mä yritän seuraavalla lenkillä kävellä jonku hienon kuvion!

2 kommenttia:

  1. Kuvasta päätellen aikalailla "meidän" pyörätielenkki ilman tuota vasemmalla alhaalla olevaa ylimääräistä mutkaa ;)

    VastaaPoista
  2. Joo, mä olen jotenkin kuvitellut että tuolta Siwan kautta on lyhin matka jos tulee kirkon suunnasta.. Mut ei näköjään olekaan. :D

    VastaaPoista